^_^ jom jadi blogger ^_^

Tuesday, 3 April 2012

PETUA MENCANTIKKAN WAJAH... ^_^

Salam...kali ni bella nk share sdkt ttg petua mncntikkn wajah...


Caranya adalah seperti berikut:
MENGHILANGKAN PARUT JERAWAT
Mula-mula ambilkan sedikit madu dicampurkan dengan bedak sejuk. Insyaallah petua ini dapat menghilangkan jerawat yang kebanyakannya masalah ini dirasakan oleh setiap wanita.
MENGHILANGKAN TAHI LALAT
Asalammualaikum, Caranya ialah ambil nenas dan limau purut yang telah dikisar , sapukan di tempat tumbuhnya tahi lalat tersebut. Lakukan 2 atau 3 kali sehari sehingga ia jatuh sendiri. Amalkannya selalu, Insyaallah akan mendapat hasilnya segera. Saya pun sedang mengamalkannya sekarang. Selamat mencuba!!
BIBIR MERAH SEMULAJADI
Petua ini saya amalkan sejak 11 tahun lalu, memang berkesan..mudah saje, sapukan sedikit mentega atau majerin pada bibir anda sebelum tidur. amalkan setiap hari.
MELEBATKAN BULU KENING
Setiap wanita inginkan bulu kening yg cantik dan tersusun tanpa dicukur jadi untuk menjadikan itu kenyataan cara-caranya ialah ambik daun lidah buaya ramaskan hingga melekit dan sapukan dikening pada setiap malam.
KULIT MUKA LICIN BERSERI
Ambil Yogurt Asli kemudian sapu pada keseluruhan bahagian muka. Buat seperti masker..biarkan beberapa minit hingga yogurt tersebut kering kemudian cuci muka dengan air bersih. Ulang setiap 3 kali seminggu anda akan nampak hasilnya muka akan kelihatan licin, berseri, segar dan mengelakkan daripada kulit muka kering.
MENAIKKAN SERI MUKA
Setiap kali sebelum anda ingin mendapatkan kelapa untuk santannya, jangan dibuang air kelapa tersebut. Air kelapa tersebut boleh menyerikan wajah anda. Mula-mula ambil air kelapa itu dan sapukan ke muka anda. Biarkan sampai kering. Selepas itu, barulah basuh muka anda. InsyaAllah wa jah anda akan berseri dan parut di muka akan beransur hilang. Amalkanlah selalu…..
MENGELAK LEBAM DI BAWAH MATA
Semasa kita menyapu krim atau foundation di muka… pada bahagian bawah mata sapu krim sambil mengurut guna jari manis sebanyak 3 kali dan baca selawat.
MENGHILANGKAN LEBAM BAWAH MATA
Sebelum mandi pagi, lapkan mata anda dengan air sejuk dari peti sejuk..cuba lah.. ianya juga baik untuk menyegarkan mata.
MELICINKAN WAJAH
Ambil buah tomato makan @sapu pada muka pada waktu pagi dan malam. Muka akan menjadi licin dan halus. selamat mencuba.
MEMERAHKAN BIBIR HITAM
Bibir yang hitam boleh kembali bertukar kepada warna merah. Caranya ambil 3 helai daun sirih, perah airnya yang berwarna merah kemudian sapu di bibir pada waktu malam. Amalkannya selalu dan insyaallah apa yg anda hajati akan menjadi.
MENGHILANGKAN LEBAM DI BIBIR
Untuk menghilangkan atau mengurangkan lebam bibir akibat kesan merokok, ambillah halia dan ditumbuk lumat sehingga mengeluarkan air dari halia tadi. Amalkan menyapu kebibir anda setiap malam sebelum masuk tidur dan biarkan ianya kering sendiri. Untuk melembabkan bibir juga, anda ambil madu dan s apukan pada bibir anda setiap malam. Itulah yang saya malkan selalu. Selamat mencuba.
MEMBENTUK, MELEBATKAN BULU KENING
Caranya mudah saja…ambil sebiji buah keras, bakar hingga hangus ( hitam ). Dengan menggunakan sebatang lidi yang bersih, gosok/asah pada buah keras tu. Kemudian sapukan pada kening dan bentuklah dengan sebaiknya. Lakukan beberapa hari. Seelok-eloknya sapukan pada kening anak yang baru lahir, Insya-Allah kening anak anda akan tumbuh dan berbentuk dengan cepat dan cantik. Petua ini juga boleh diamalkan oleh sesiapa saja yang inginkan kening cantik dan hitam. Selamat mencuba.
NAIK SERI WAJAH
Seri Wajah: Ambil sedikit air dan selawat sebanyak tiga kali dan sapukan pada wajah lakukan pada
tiap-tiap pagi insya’Allah wajah akan kelihatan berseri-seri.
OTAK JADI BIJAK
masukkan sedikit garam dalam 1 gelas air dan minum pada setiap pagi
insyaallah mujarab.
MENCANTIKKAN KULIT MUKA
Untuk jadikan kulit muka yang cantik, mestilah rajin mencuci.
1. Sapu muka dengan telur -merah/putih biar hingga kering
2. Cuci muka dengan air suam dan sapukan limau nipis dan basuh sekali lagi kemudian lapkan dgn
tuala yg bersih.Lakukan sekali sehari insyaallah kulit muka anda tidak ditumbuhi jerawat dan
menegangkan kulit muka yang kendur.
MENYERIKAN WAJAH
Ambil,embun pagi dihujung rumput/daun ( dikawasan yang tiada pencemaran ) dan sapukan ditapak tangan.Kemudian sapukan di bahagian muka sambil berselawat dan biarkan hingga kering. Kemudian basuh muka anda. Amalkan selalu insyaallah.
HILANGKAN HITAM DI MUKA DAN JERAWAT
Ambil kayu manis dan dicelup di dalam air lalu kikis di atas benda kesat seperti batu.. sapukan kayu manis yang sudah dikikis di kawasan bintik- bintik hitam dan jerawat.. Insyaallah jerawat dan bintik- bintik hitam akan beransur hilang…tapi kena rajin mengamalkannya…Semoga anda berjaya dan selamat mencuba.
PETUA AWET MUDA
Bangun pagi dari tidur…minum air masak @ air kosong 3 gelas sebelum basuh muka @ gosok gigi. Selepas itu barulah bersiap untuk mandi. Amalkan selalu setiap pagi selepas bangun daripada tidur. Senang dan mudah. Cuba dan lihatlah kesannya kerana saya telah mencubanya.
MUKA BERSERI
Bangun pagi, sebelum air menyentuh mana2 anggota badan, gunakan jari telunjuk dan rautkan menggunakan air bermula dari bawah muka hingga ke dahi disertai dengan selawat. Buat sebanyak 3 kali. Amalkan setiap hari. Insya ALLAH, wajah anda akan berseri2. Jangan rautkan dari atas ke bawah, sebab ia akan menjadikan wajah cepat kedut. Dan jangan tinggal solat serta baca Alquran dan berwirid.
SENTIASA MUDA
Ramai wanita yang ingin nampak muda walaupun usia sudah mencecah sehingga 35 tahun. Petuanya mudah sahaja,apabila bangun dari tidur, ( jangan gosok gigi ) minum segelas air suam beserta dengan selawat. Insyaallah umur 35 tahun pun masih kelihatan muda


selamat mncuba... ^_^

kesibukan yang melanda diri *-*

salam...
sudah sekian lame xbka blog ambe nie..heee...maklum la bz bebeno..dgn daki bukitny...dgn sukanny dgn explorcnye...
tp malang xad pic pon nk show kt korg...hehehe

Alhamdulillah byk gak aktiviti yg bella wat bln ni....dpt berkmpul ramai2 ngn kwn2..dpt mlakukn tugs ngn baik selaku ajk sukan...dpt bkrjsme dlm kmpln...wlupon mule2 xknl...akhrny ble da msk 1 kmpln..mcm da jd adk bradk je...heee

ad lg best sbnrny....ape yg bestny sbb dpt kuar ngn yg trsyggg...hahaha...syg bella ni da la pemalu skt...nsb bek dia slesa ngn bella..hahah lau x nk ckp ngn bella pon malu2 kot..heeee
pd 11MAC
adny aktiviti daki bukit...Bukit Broga..hny mmpu daki bukit je..xmampu nk daki gunung..hahaha xad bajet n xsampai suku gunung da pengsan kot..hahaha
mula2 ingt nk gerak dlm kul4pg..sbb pk nk tgk mthri tebit..heee cm romantik je kn sbb org biase tgk mthri trbenam...hahaha...ni trbalik lak...tp dlm bucuk2 pon blh kte ad gak la romntikny...heee...
pg 2 gerak dlm kul7.30 n smpai cne dlm kul9 kot(xsure sgt sbb da lupe) diikuti dgn senaman n taklimat lpas 2 bru la kami dilepas kn tuk mndaki....nmpk cm sng kn...haaa nk tau sng ke x try la daki bukit broga..heee

pd 31MAC.....
brlngsng ny sukan jabatan kejuruteraan awam...
hmmm agak meriah tp sistem pngurusan agak kelam kabut..sbb dorg xagih tugas ngn btl so pening skt la pd hri trsebut.....pape pon dorg ttp enjoy ngn game yg ad pd hr tersebut...yg xenjoy 2 maaf ye...heee...

pd 3APRIL
Siang td brlngsng ny explorce DKA3A n DKA3C...mcm2 ragam blh tgk..hahaha...tp yg pling best majlis penutupny!! hahahahaa mandi TEPUNG!!! heee bella yg start dlu sbnrny...bling tepung kt mber...nk bls dndam punya pasal da kne siram ngn air teh O ngn cmpuran telur....haaa nsb bek dia ltk tlur 2 sbiji je lau 2 3 bji haaa msk trus pon sodap...

Aktiviti yg mmg menyeronokkan...aktiviti yg tnp henti..hahaha n muke pon da trbakr sbb dek pns mthri yg slalu mnyinari muke bella nie..heee pape pon sume ni mmg TERBAIKKK!!!

Wednesday, 14 March 2012

Info Menarik : Rahsia Wanita Berdasarkan 4 Unsur

SALAM ^_^
Sambil2 tggu mber brsiap..bella nk share smthing....

Rahsia wanita tanah, air, api, dan angin.
Penentuan unsur seseorang ditentukan melalui anak ke berapa dalam keluarga.

i) Tanah - anak pertama, kelima, kesembilan
ii) Air - kedua, Keenam, kesepuluh
iii) Api - ketiga, ketujuh, kesebelas
iv) Angin - keempat, kelapan, kedua-belas

Wanita berunsur Tanah
Tanah yang subur mampu membuahi tanaman yang hijau dan mekar. Wanita yang bersifat tanah biasanya mempunyai sifat-sifat seperti:
Rendah diri di hadapan suaminya serta hormat dan patuh, setia serta rela berkorban demi kasih sayangnya kepada suami.
Sebahagian sifat tanah, wanita jenis ini tidak cerewet, tidak suka bercakap meninggikan diri, tidak menyombong dan bukan seorang pemarah.
Tenang dan mengamankan jiwa suami, selalu memberi galakan dan sokongan dan tidak suka membantah atau membangkang.
Orang yang berperawakan manis dan lemah lembut, pembersih dan sentiasa menjaga kecantikan untuk suami.


Wanita berunsurkan Air
Air sifatnya bersih dan suci, sejuk, nyaman serta menghilangkan dahaga. Air juga sifatnya mencambahkan benih, menyuburkan serta menyegarkan. Wanita bersifat air mempunyai ciri-ciri seperti berikut:
Menghidupkan hati suami menjadikan suami sentiasa bersemangat.
Mengambil berat tentang suami dan kebajikan anak-anak serta tidak membiarkan anak-anak hanyut dibawa arus hidup.
Hatinya bersih serta boleh membahagiakan suami dan anak-anak.
Menenangkan hati suami bila si suami menghadapi masalah.

Wanita yang berunsurkan Api
Api sifatnya panas dan membakar tapi menerangi kegelapan malam. Ia juga menghangatkan kedinginan malam serta digunakan untuk memasak. Wanita bersifat api:
Cintanya sentiasa hangat membara kepada suami serta kuat cemburu.
Cergas dan cepat dalam geraklaku menjadikan dia seorang yang cekap dalam menguruskan hal-hal rumahtangga.
Penasihat yang baik kepada suami.
Pandai dan cekap menguruskan rumahtangga.
Pandai menghias diri agar kelihatan cantik dan menarik di hadapan suami.
Sentiasa waspada dan cepat bertindak bagi menyelamatkan keadaan.

Wanita berunsur Angin 
Angin meredakan kehangatan, menjadi sumber tenaga. Wanita yang berunsurkan angin:
Mempunyai sifat lemah lembut dan menyenangkan suami.
Pandai bermain kata dan memujuk rayu.
Sopan santun dan berbudi pekerti mulia.
Bijak mewujudkan suasana selesa.
Hati yang cepat berubah ubah.

Sumber
Cerita Melayu 2u

trima ksh kpd sumber... ^_^ jmp lg...hee ^_^ 
salam...

Saturday, 10 March 2012

8 Sikap Perempuan Yang Disukai Lelaki




1. Keanak-anakkan
Dalam batas yang wajar, sifat keanak-anakan seorang wanita menjadi daya tarikan di mata lelaki. Mereka berasa terhibur dengan keletah anda.

2. Penuh Pengertian
Sikap pengertian wanita membuat lelaki berasa dihargai dan diterima seadanya. Sikap ini tercermin dari perasaan mudah memaafkan,
memilih waktu yang tepat untuk berbincang masalah dan sebagainya.

3. Menghargai
Lelaki suka dihargai, dipuji dengan tulus ikhlas dan diberi kepercayaan. Penghargaan dari wanita membuat lelaki berasa bangga.

4. Menjaga Penampilan
Lelaki menyukai wanita yang pandai menjaga penampilannya agar sentiasa kelihatan cantik, bersih, kemas dan menarik. Penampilan yang baik menunjukkan wanita tersebut menghargai dirinya. Dia akan murah senyuman.
5. Pandai berbicara
Lelaki tertarik dengan wanita yang pandai berkomunikasi dan boleh diajak berbual. Walau topik perbualan yang disukai lelaki berbeza dengan topik kegemaran wanita. (bersifat terbuka)

6. Pandai Bergaul dan Menyesuaikan Diri
Wanita yang pandai bergaul dan menyesuaikan diri mempunyai nilai lebih di mata lelaki. Wanita tersebut tahu menghadapi orang yang lebih tua dan cara berhadapan dengan orang yang lebih muda.

7. Menghormati Diri Sendiri
Lelaki suka dengan wanita yang menghormati dirinya sendiri sebagai seorang wanita, bersikap sopan dan mempunyai etika. Wanita yang menghormati dirinya sendiri mempunyai keyakinan dan tahu apa yg baik dan buruk diperlakukan oleh seorang lelaki terhadap dirinya.

8. Simpati dan prihatin
Lelaki suka wanita yang murah hati, mengambil berat, simpati pada nasib yg susah, sayangkan kanak-kanak dan tidak memilih bulu. Kebaikan yang wajar dan spontan mencerminkan hati yang mulia.

sharing is caring...heee ^_^

Friday, 9 March 2012

model xberbayar..hak3

salam sume...

hee sje nk promote muke ble makeup..hahaha...mklum laaa...xpnh bersolek sblm ni....hak3....agak leh jd model x???



VS


heee...moral of the story....sbnrny sume org cntik xad yg xcntik dlm dunia nie...tp bella mls nk ngaku cntik t terover lak...hak3...gurau je..heee.... k bye
SALAM.. ^_^

Sunday, 26 February 2012

new editing!!!



salam ^_^
pic ni bru je n time ni bella nk pi tgk cter GHOST RIDER...hahaha.....syok gak la abg ghost 2 brlakon..hihihi...


xsmpai 5mnt bella ngn kwn2 smpai...tetibe ad lak bnda yg kami xsngka brlaku....TRBAKAR...nasib bek kbkrn kck je tp tkot gak la..tkot kbkrn 2 merebak....


hahaha saje je suh mber possing....tp model utama dlm pic ni adalah api yg kt blakng 2 erk..heeee...

disebalik citer NEW EDITING...heee ^_^

Friday, 24 February 2012

sayang kawan2.... ^_^

salam ....

arini dpt 1 berita yg agak mgguris hati  ni..tp xpe.....heee masih lg bleh senyum n hapi2...xnk la kaco mud kawn ngn sedih bella...apela nsib.....yg bella suke....suke kt org lain
yg bella nk anggap kwn je...berebut nk bella..hahaha ayt cm hot je kn..heee....tp dorg mntk kapel pon sbb tgk pic...huh xmain la tgk pic je kn..hahahaha...

xpe la tgk kwn hapi bella pon hapi...n bella ni jenis mls la nk masam2 ngn mber.....tp lau dtg masa ny mmg xleh kaco mud la kn.......

SAYA SAYANG KAWAN2 SAYA!!!! ^_^

miss u allss...hee


heee maaf kpd sesapa kwn2 sye xad pic ny....LOVE U ALL.........   ^_^ demi kawan sye bg kebahagiaan sye pd dia..hahaha biar lps ni sye dpt lg bhagia dr yg dia dpt..heee jahatx2... 

k bye2 salam...muaahh






Wednesday, 22 February 2012

7 RAHSIA PEREMPUAN DARI CARA BERJALAN

hai salam...heeee
tipu je kn bella ni kte nk jmp dihari dan wktu yg lain..heee...tp wktu je lain ari ttp ari yg sme...

sebenarnya bella nk kongsi ckt sal rahsia pompuan melalui cara jaln ny...haaaa...nmpak x permainan ny...heee


7 RAHSIA PEREMPUAN DARI CARA BERJALAN

1) Jika berjalan, dari belakang kelihatan seperti tidak memijak tanah
Golongan wanita yang jalannya berginjat, konon wanita ini adalah wanita yang tidak jujur, kalau berbual, mulutnya laser dan menyinggung perasaan orang lain. Wanita yang berjalan seperti ini juga terkenal dengan sikap egonya. Lebih parah, wanita ini biasanya pemboros atau suka membazir wang tanpa berfikir sebelum berbelanja. Padahal, wang yang dimilikinya itu masih banyak kegunaannya. Tapi jangan berkecil hati, kerana wanita seperti ini biasanya menjadi pujaan ramai lelaki.

2) Jika berjalan, sering menoleh ke kanan and kiri
Wanita seperti ini biasanya pandai menyimpan rahsia. Walaupun ramai yang menganggap wanita seperti ini tidak jujur, suka menipu teman sendiri,dan merugikan teman bualnya, namun, ramai lelaki yang berusaha untuk menakluk hatinya. Konon wanita seperti ini senang diatur dan diuruskan.

3) Jika berjalan suka menunduk
Cara berjalan melambangkan wanita seperti ini memiliki sifat yang tertutup. Ia hanya akan berbual dengan orang-orang yang rapat dengannya dan boleh dipercayai untuk menyimpan rahsianya. Wanita seperti ini biasanya sukar untuk ditakluk hatinya. Disamping sikapnya yang dingin, wanita seperti ini tidak peduli dengan kehidupan cinta. Namun, jika ada lelaki yang berjaya menawan hati wanita dengan cara berjalan menunduk ini, dijamin akan mendapat kebahagiaan. Sebab, wanita jenis ini sangat setia, dan dia tidak akan mengkhianati lelaki yang dicintainya.

4) Jika berjalan menatap lurus ke depan
Wanita seperti ini biasanya memiliki pendirian yang teguh, bukan senang hendak menggoncangkan imannya. Jangan sekali-sekali menentang apa yang pernah dikatanya, jika anda tidak mahu mendengar dia berleter panjang lebar. Meski pendiriannya teguh, tapi dia selalu berselisih pendapat. Jangan hairan jika wanita seperti ini hanya mahu berbual dengan orang yang berpengalaman luas.

5) Jika berjalan badan bergerak ke kanan dan kiri
Wanita yang berjalan dengan gaya yang sedemikian tidak ambil kisah dengan masalah yang berlaku. Apa pun masalah yang ada dihadapannya, dia dianggap kecil. Padahal masalah itu sebenarnya memerlukan kebijaksanaan untuk diselesaikan. Kerana sifatnya yang suka ambil mudah ini, banyak persoalan yang akhirnya tidak dapat diselesaikan dan akibatnya merugikan dirinya sendiri.

6) Jika berjalan badan tampak tegak
Wanita ini tegas menentukan sikapnya sendiri. Dia tidak mahu urusan peribadinya dicampur oleh orang lain. Gaya bicaranya serius seperti ingin menunjukkan dia memiliki pendirian teguh. Yang menarik dari wanita ini, dia bertanggungjawap terhadap apa yang pernah dilakukannya. Dia menyenangi lelaki yang berdikari tanpa meninggalkan sifat-sifat romantiknya.

7) Jika berjalan seperti zirafah
Maksudnya, ketika melangkahkan kaki ,badannya ia kelihatan bergerak ke depan dan ke belakang. Wanita jenis ini sangat lemah perasaannya. Dia seorang yang mudah terasa dan mudah tersinggung. Jadi, jika anda berbual dengan wanita seperti ini kenalah menjaga perasaannya agar tidak tersinggung, kerana wanita ini mudah mengalirkan air mata.


saje nk kongsi2....tapi jgn terlalu percaya sgt taw...heee...

assignment...resume.... *-*

assalamualaikum n salam sejahtera

da lme xupdate blog ni..heee windu la...hari nie 1 hri suntuk ngadap laptop je....heee solat 2 solat la tp pastu ngadap lapy blek..hahaha...

mane x nya.....nk wat assgnmnt...nk wat resume....pk keje QM ni lak cne nk wat...heeee....nsb bek mak xmrh bella ngadap lapy je tp mak bella ingatkn la solat 2 jgn lupe.........

yang resuma ni bella da ad cnth da nk wt cne n just edit2 je la....n assgnmnt ni lak sal dadah....heee....dadah oO dadah....adoiii np uztazah suh aku cri kau....aku xsuke kau la dadah!!!

tp xpe disebabkan iany 1 tugasan yg perlu bella galas....bella harus cr ape itu dadah n cne nk tangani dadah ni...heee...tugasan ni hampir selesai n kpd group bella korg just nilai n lau korg nk edit.....korg bleh edit sndri..heee k la

kite akn bertemu kembali dihri dan wktu yg berlainan hohohoOO.... ^_^

salam kawan2....
Ø 

Monday, 6 February 2012

PURPLE OHHH PURPLE ^_^

assalamualaikum n salam sejahtera...

arini nk kongsi cter sal purplr..heee..bella ni mnt purple...sooooo ad gak la brg Bella yg pupler2 ni haaa...n tringin gak nk kumpul gadgets yg wrne purple2 ni....

ni pic yg bella amek kt internet je heee.....xmmpu ag nk kumpul2 gadgets ni haaa.....mak jemah xkaya lg u allsss  <-------- heee ibrt dri ni mak jemah lak...ahaksss..ni pic yg sempt dicelok dr laman sesawang ni...


main gadget...heee  ^_^


hahaha tnpany xlngkap hidop...

hmm bella ad..korg ad??heee...


sweety!!


the mask!!


hahaha...blik pon lau blh nk ad purple gak..n harus! 
tp ni bkn blk bella n blk idaman je....


heee...ni tuk jejaka2 trpilih yg brada diluar sne...aicehh


agak2 lau bella pkai kn...jatuh x???hmmm





nice!!..


hee..xad la purple kn...tp slh 1 gadget yg ingin dimiliki.. ^_^


heee...wahh ble la bella dpt nek kete cmni..hee..


abes da koleksi bella..hahahaah... poyosss je kn bella ni....heee....

hahahaha..bluurrrr... ^_^

salam......rileks jap..... -_-

argghhhh!!! nek gila jugak la sebab cuti 4 hari dok umah je..heeee tp xpe...dok umah pon bella suke sebab xyah kuar duit...xyah nk siap2...xyah nk pk pkai baju ape...ermmm mls nk make up2....hahahahaha!!!

tp jeles jgk lau dpt tau mber g jalan2....huhuhuhuhu.....

hah!! sebut sal make up....bella klau make up...hmmm xsmpai 5minit....make up sume da ilang nth kemana...
hahahaha.....klau make up pon just simple2 je....heeee pkai 2 pkai nie...tadaaa!! da siap...heee...  ^_^

yang penting sempoiii!!!....

ble bosan melnda.....ni la keje yg bella buat....

ni la keje bella...heee dok edit2 pic org....hahaha!!!


heee..anak buah bella yg comel.....


ini pon anak buah bella gak....ala2 cowboy!!

abang kuuu...ni time abg bella kawen....n skrg ni da ad bby boy....
2 yg kt atas skali 2 la ank ny..heee.... aiman wafi...


niiii......????.....pekebun..heeee....


ni yg terbaru bella edit..hahahaha...gabai lg... ^_^

kebosanan msh berterusan......n kehidupan harus diteruskan...hahahaah!!! sori bella nie mmg suke mrepek ckt..heeee..... orait smoga brjumpe dlm blog bella mosse...hak3.... <------- gelak yg slalu mber gne..bkn bella..hahaha... salam....

Saturday, 4 February 2012

PERKARA YG X DIRANCANG!!!!

dimulakan dgn bismillah......

n then gelak sat....heee adoii ari yg xdpt bella lupekan bersame kwn2.....permulaannya nk g genting...tp disebabkn x ramai yg nk follow trpkse tkr rncngn

----->>>1st sewa kete...ok pas.....n then pk nk g mne plk..da sewa kete xkn nk dok umh je kn..heee...  ^_^

mcm2 tmpt jgk la yg ktorg nk g...teluk kemang,mandi sungai,teluk batik,pd,janda baik, dan mcm lg... akhirnya ktorg just g mandi sg gabai...2 pon kire syok jgk la dpt mndi..heeee...

heee....smpai pon sg gabai.....

fuhhh!!pnt nek tgga...smpat gak nk snap2 gmbr...
heee..hobi la kte kn...
.....air yg mngalir tenang.....

tenung air seketika...huhuhu xdpt nk join skali...
kne dok tepi tgk org mndi...hampeh!


hah dorg ni dok usha mamat yg ad kt ats 2...ish2!!...
hee bella pon usha gak hahaha!!
yg baju2 merah 2 dorg dak2 KFC mne nth..xingt...hee


hee....saje nk tayang muke  ^_^

sbnrnya byk lg gmbr...heee mls nk mskkn...hmmm perjalanan kami bkn smpai disini....tp msh jauh lg....heee...

next station!!...coming soon...lalalala... ^_^


kelahiran ^_^

heee terlahir la blog bella nie....

ni pon ngn bantuan kawan...heee maklum la bella nie xpndai sgt nk wt blog..ad twitter 2 pon mber jgk yg watkn...hahaah xpe2 xsalah klau kite blajr smthng new...heee  ^_^